Ny mobil

köpte nya mobiler idag, Nokia 6300, hoppas den är bättre än mobben jag har nu, den stängs av mitt i ett samtal och när man skriver meddelanden hakar skärmen upp sig och det går inte att göra något, sen efter nån minut stängs telefonen av helt, usch då! Tror att för mycket teknik gör att det blir så, eller inte vet jag, men iaf, nu e den på laddning och sen ska det börja fixas. Den har mp3 spelare också, kanske en onödig finess då jag redan har det men då sliper man ju ha med både telefon och mp3 spelare..ändå bra??

Har köpt en ny fin vårjacka och såg riktigt fina bruna stövlar, har iofs redan kollat på dom ungefär hundra ggr men inte köpt dom, killen tyckte jag skulle ta dom men jag har ändå lite gränser vad gäller pris, e ju inte direkt gjord av pengar =(

Skulle på två husvisningar idag men det blev bara den ena vi kollade på, den första vi skulle på hade vi redan varit på en gång tidigare för nåt år sen, nu såg den riktigt fräsch ut på bilderna men det var ju nåt vi inte gillade då redan så vi vände och åkte bara på den andra. Den var riktigt schysst men vi som älskar att lapa sol på sommaren gillade inte riktigt det faktum att grannen bor mittemot och ser exakt ALLT! Ska på omvisningen på tisdag, sen bestämmer vi oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0