Monsterpasset äntligen över

uh vad trött jag e, kom precis hem från dagens monsterpass! Hade först jobbat från 8-16 och sen iväg till nån utbildning eller nåt liknande, vet inte ens vad det handlade om knappt men den var iaf obligatorisk så det var ju bara att sitta där snällt och låtsas vara intresserad! Den höll på i två och en halvtimme och var den mest ointressanta saken jag varit med om på ett tag!

Sen kom killen och hämtade mig och sa att han hade nån överraskning hemma, jag tänkte vad nu då? vad e det han kan ha köpt, försökte luska ut hur stor saken va och hur den såg ut men kom inte fram till nåt vettigt ändå!
Väl hemma sen visade han vad det var...världens godaste havrebollar, inga-brittas, finns inga bättre, två lådor fulla med såna, jihuuuu..som jag har tjatat på honom och bett honom åka förbi där o köpa, men det har alltid varit stängt när han har slutat jobba men idag hann han iaf förbi där, nu ska jag smaska mer på havrebollar och dricka kaffe, vilket ju måste betyda att jag inte alls lagt av med kaffedrickandet trots att jag skulle göra det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja skönt ska det bli med en resa:-)
Scrapping är ngt som tyvärr inte hinns med så ofta som man vill:-(

Gott med havrebollar*mums*:-)

2008-04-09 @ 20:20:26
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0