mobilknas

Nu har jag hållt på hela kvällen och försökt lägga över låtar på minneskortet och sen lägga den i nya mobilen,d et funkar bra men nu när jag skulle ta låtar från en cd-skiva till datorn så hänger den sig hela tiden, får fixa mer imorn, börjar bli jobbigt det där. Sen så tog jag ju gamla SIM-kortet till nya telefonen och alla meddelanden samt nummer är kvar på den gamla telefonen, vikket jobb att skriva upp alla nummer och sen sätta in dom igen.. jaja, det fixar sig väl så småningom!

Nu ska jag hämta lite ringsignaler, för dom som fanns på telefonen var iaf helt värdelösa! Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Maarit

Du är ju smart!...NOT!!! *asg Inte behöver du sitta och skriva upp alla nummer som du ska ha på nya nallen. Det är ju bara att sätta i SIM-kortet i den gamla och kopiera alla nummer från telefonen till kortet... Kram

2008-04-07 @ 07:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0