Massa saker kvar att göra

ojojoj, hur ska jag hinna med allt?? Skulle precis hoppa i badet o så ringer mamma och säger att dom ska förbi här, jaha, så då blir det till att bada och raka benen lite senare. Sen måste det testas olika outfits till kryssningen och packas såklart, måla naglarna kanske jag också gör redan idag, även fast det hinner jag nog göra på båten. Typiskt att jag har öppning imorgon, visserligen skönt, då jag slutar två men jag kommer säkert inte kunna somna efter jobbet trots att jag har tid att göra det en timme, kommer bara springa runt här hemma och kolla så jag har allt med mig och så. Jag känner mig själv så väl så jag har absolut ingen ro att bara vila en timme... men jag hoppas ändå att jag gör det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0