Letar klänning!

äntligen äntligen äntligen är monsterveckan över. Denna vecka har jag suttit på fyra olika sammankomster, eller möten, kallas det vad som helst men jag är bara inte gjord för att sitta och lyssna hela dagarna eller flera timmar på raken.

Fick massa komplimanger på båten för mina fina kläder som jag beställt på nätet, både av såna jag känner men sedan också helt okända människor, vilekt såklart var jättekul, så igår kollade jag på den sidan igen och skulle beställa en fiiiiin klänning, men så fanns den inte där, och finns den inte på nätet så e den slut, började leta på andra liknande sidor och tänkte att har jag tur så hittar jag den nån annanstans, problemet var bara att jag inte alls mindes vad den klänningen hette, så jag mailade till detta företag och beskrev klänningen så gott jag kunde, och inom en timme fick jag svar( ca. 23 på kvällen dessutom, superbra service, jag är jättenöjd), det fanns en sån kvar i just min storlek men den hade av någon anledning försvunnit från deras sida, så jag beställde den snabbt som bara den, kanske ska kolla lite mer och hittar jag nåt har dom lovat att jag får lägga till det på samma beställning, den skickas åp söndag, jag får den på mpndag, bättre service får man ju leta efter.

Nu är det redan en vecka sen vi satt på båten och bubblade och bastade och festade, har så mycket fina minnen och har kommit väldigt nära en kollega nu efter resan, riktigt kul! På jobbet lär man ju inte känna varandra på samma sätt direkt, man har ibland sin rast samtidigt men då hinner man ju inte lära känna människorna.. Sen blir det utgång med dessa brudar också kanske vid löning. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Ewie

awe det med klänning är knepigt.. hoppas du hittar snart :)

2008-04-11 @ 19:58:46
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0