Jag är hopplös

guuud, hur kan det vara sant alltså?? Jag förstår mig inte på mig själv ibland, eller ja, rätt ofta kanske men just nu e det helt sjukt! Har kommit hem efter två, duschat och ätit, packade väskan igår, behövde inget mer med, trodde jag, nu så har jag hållt på o kollat i skåpen och nog slank det med en klänning till och några linnen och andra skor och jag vet inte vad?? Vad e det här? man undrar ju själv ibland, jag e faktiskt verkligen bara borta en natt, sammanlagt 22 timmar, aldrig skulle jag använda så här mycket kläder hemma under 22 timmar, inte ens om jag så går på fest och sånt..usch då..jaja, har iaf tillräckligt med grejer! Nu måste jag fixa det sista, så e det skepp ohoj sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0