Innebandy snart!

yes, äntligen blir det av igen, fast nu med jobbarkompisar, eller rättare sagt så e det väl inte direkt jobbarkompisar men dom tillhör samma enhet som vi så det får kallas jobbarkompisar ändå!
Äter en bit mat och sen måste jag fixa i ordning mig och sticka. Egentligen skulle jag inte gå på bandyn eftersom det var omvisning på huset vi var o kollade på i helgen men vi har beslutat oss för att vänta lite till!
Typiskt mig förresten på jobbet idag, vi har stegtävling, meningen är att man ska gå så många steg som möjligt under dan, bara under arbetstiden och sen kör vi i två veckor medan vi utmanar en annan förskola, iaf så har jag egen stegräknare hemma men hittade inte den igår natt så jag tänkte jag lånar över dagen bara från jobbet sen tar jag min egen, sagt o gjort.. Satte på mig den och sen hade vi skogsutflykt, går runt i den svåraste terrängen nånsin, och när vi kommer tillbaka säger en kollega till, får se nu hur mycket du har gått, då märker jag att jag självklart har tappat bort den, så det e bara att snällt köpa en ny, åååhhh...kan man bli mer irriterad på sig själv alltså? Så onödigt, skulle låna den förbannade stegräknaren högst fem timmar och så händer det här...!!! Åkte iväg o skulle köpa en ny då, men just den sorten fanns såklart inte att få tag på just där..

Nu får jag snart bråttom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0