Förundras jag över något idag??

hahahaa, den frågan fick vi på jobbet förra veckan, jag har iofs fått höra den på flera förelsningar också men har aldrig tänkt så mycket på det egentligen. Tydligen borde man stanna upp i vardagen och tänka om det är något jag förundras över just idag!

Kollade just på gårdagens outsiders, allt bra roligt var det, tror inte det var menat som komedi direkt men lite så kändes det! Det var några killar som lär ut till andra killar hur man bäst får ragg på krogen, vad man ska göra osv. O så står killen o påstår att man inte behöver vara snygg ens, så länge man vet vad man gör, då kan man ju undra varför killarna där på hans "bootcamp" var skitsnygga! Klart dom får ragg, bara genom att stå i ett hörn skulle dom få ragg... Sen så var det en tant med som skulle lära ut till män hur man tyder kvinnors signaler, det var väl bra men när dom gubbarna(som inte var lika snygga som i killarnas bootcamp) gick ut på krogen fick dom minsann inte ens dansa med någon, då undrar jag, har utseende betydelse eller e det bara hur man är och gör som räknas, nog tror jag att utseende spelar in, i rätt hög grad, så nu har jag iaf fått något att förundras över!

Väntar med spänning på Desperate housewives.. om en timme smäller det..yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0