Engla

Läste nyss att Engla har hittats död, vem har rätt att ta livet av en annan??
Det finns så mycket orättvisor i världen men alltså det här kan jag inte bara förstå, att nån man tror att han bara kan ta flickan och ta livet av henne, han borde f*n hängas i k**en, eller nåt sånt! Jag blir så arg.
Sänder en tanke till Englas familj.

Finns andra idioter också, massa såna! tex kvinnomisshandlare, jag bara tål inte sånt, fy! Känner många som blivit offer för dom äckelkillarna och jag kan då säga att jag skulle aldrig nånsin förlåta nån av dom, ALDRIG!!! Finns ingen förklaring till varför man gör sånt! Man kan komma och be om hur mycket förlåtelse som helst, men i min värld e dom inte mycket värda, inte ens skiten under mina skor!

Hoppas förresten att 42-åringen som nu erkänt mordet på lilla Engla och även nåt annat mord, blir dömd länge länge, och även att han hamnar på ett fängelse där man bara inte tål såna som han, då skulle jag hurra, högt och länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0