Druckit ett rått ägg

japp, så blev det, hade innebandy idag och det var riktigt nice som det brukar, hårda tag och mycket konditionsträning! Efteråt tog vi en smoothie gjord på mjölk, oboy, banan, havregryn och ett rått ägg, det konstiga är att ägget inte märktes alls i den blandningen! Har även hunnit med att tona håret idag och sola, så nu är det inte alltför mycket förberedelser kvar inför kryssningen! Imorgon e det dessutom sovmorgon, börjar halvtio, hur skönt som helst, fast samtidigt så slutar jag ju först sex sen! Hoppas på underbart väder så man kan vara ute hela dan.
Nu ska jag stretcha och sen slappa framför tvn ett tag innan jag går o lägger mig.. förresten så fick jag ett paket idag igen, nu blev det iaf rätt storlek på korsetten, snyggig som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0