Blev inge IKEA

får ta det en annan helg istället, skulle ju dit och väntade redan på sällskapet men så ville inte hennes son följa med så det får blir en annan gång utan sonen istället, hehe, lilla skrutten, redan nu som lite mindre än 4 årig har han bestämt att IKEA inte är nåt för honom, vem hart lärt honom såna dumheter?? hehehe!
Följde med mamma till plantagen istället, skulle va bärhjälp då hon har spricka i armen, tog på mig nya skorna och det borde jag ju fattat att jag kommer komma hem med skavsår.. kunde iaf hjälpa henne bära saker så det var ju bra. Sen åkte jag en sväng till Kurvan med D oxå, snällt av honom att plocka upp mig när han ändå skulle dit själv!
Nu blir det en snabb dusch, sen massa bra men hemska program på femman, sanningens ögonblick e ju bara för taskigt, men folk verkar ju göra vad som helst för pengar..usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0