Blåmärken all over..

Märkte nu att ena skadan från bandyn nog var lite värre än jag först trodde, fotens insida e blå o knölen e svullen o har haft en ispåse där nu men det e ju alldeles för sent att göra nåt åt det nu! Får hoppas att jag får ner svullnaden lite bara så jag kan sätta på mig en sko imorn, annars måste man ju bara bli sjukskriven..hihi! Jag började fundera på om jag borde skippa bandyn och livsfarliga trappor på båten ett tag alltså. Mina smalben ser ju inte kloka ut, från knät och ner e det bara svart, blått, lila och grönt, såna fina färger man får, wow alltså!
Andra skadan jag fick idag var på tummen, kan inte böja den så jättemycket och den e också svullen och fin!

Kollar på so you think you can dance,  där var det också nån som var skadad men körde på ändå..tufft det där! Men vad gör man inte för att uppfylla sina drömmar, får se om hon går vidare bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0