Ansiktsbehandling

guuuuud, så skönt det var! Fick äntligen min efterlängtade ansiktsbehandling.. Det var verkligen värt alla pengar, eller vänta nu, jag hade ju ett presentkort, la inga egna pengar ju! Det var massage och mask och rengöring och mer massage och olika krämer och jag vet inte allt vad det var! Tog en timme ungefär och jag var helt slut efteråt, tur jag inte somnade mitt i behandlingen iaf! Sen gick jag sakta sakta och njöt av det underbara vädret, så skönt att inte behöva stressa jämt, men det var nästan svårt att gå så sakta, jag går ju alltid som om jag hade bråttom, kanske har jag alltid bråttom nånstans?? Träffade kompis sen oxå, snackade lite shiit och sen åkte vi hem och åt riktigt nyttig mat, lax och sallad, inga onödiga kolisar här inte! Kunde inte träna idag, var ute på första joggingrundan igår och det känns kan jag lova, gick ut lugnt men har ändå fått världens träningsvärk i låren, sen körde jag liiite liiite mage efteråt men tydligen var det liiite för mycket, har sån träningsvärk där så jag kan knappt ta mig upp ur sängen! Skulle tona håret idag också men det får bli imorgon istället, har sovit så dåligt de senaste två nätterna så jag måste i badet nu och sen sussa!

Ja just det, shoppade ju lite idag såklart, kunde inte undvika då jag gick genom centrum med några affärer.. blev två linnen och eyeliner..viktiga prylar till kryssningen! Iaf eyelinern..

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej Carina!
Ootteko lähössä risteilylle?? :)
Millä laivalla ja kenenkä kanssa??Oliskohan nyt aika meidänkin tavata?? :) kram

2008-04-02 @ 18:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0